Hodnota a e-business

Autor: 
Klapalová Alena
ISBN: 
9788021055063
9788021081673
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
180
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205876
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_421466.jpg
public://cover/cover_421467.jpg
public://cover/cover_421458.jpg
public://cover/cover_421468.jpg
public://cover/cover_421462.jpg
public://cover/cover_421463.jpg
public://cover/cover_421464.jpg
public://cover/cover_421465.jpg
public://cover/cover_421455.jpg
public://cover/cover_421456.jpg
public://cover/cover_421454.jpg
public://cover/cover_421452.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_402985.jpg
public://cover/cover_403748.jpg
public://cover/cover_403676.jpg
public://cover/cover_403577.jpg
public://cover/cover_420338.jpg
public://cover/cover_417819.jpg
public://cover/cover_421184.jpg
public://cover/cover_421383.jpg
public://cover/cover_401100.jpg
public://cover/cover_403781.jpg
public://cover/cover_402293.jpg
public://cover/cover_403697.jpg