Hodnota a e-business

Autor: 
Klapalová Alena
ISBN: 
9788021055063
9788021081673
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
180
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
205876
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Katalog elektronických knih a audioknih

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_423972.jpg
public://cover/cover_423970.jpg
public://cover/cover_423963.jpg
public://cover/cover_423944.jpg
public://cover/cover_423940.jpg
public://cover/cover_423941.jpg
public://cover/cover_359231.jpg
public://cover/cover_358830.jpg
public://cover/cover_337473.jpg
public://cover/cover_604.jpg
public://cover/cover_423947.jpg
public://cover/cover_423948.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_423965.jpg
public://cover/cover_423664.jpg
public://cover/cover_403743.jpg
public://cover/cover_421184.jpg
public://cover/cover_420531.jpg
public://cover/cover_420135.jpg
public://cover/cover_418221.jpg
public://cover/cover_417725.jpg
public://cover/cover_417603.jpg
public://cover/cover_403813.jpg
public://cover/cover_406026.jpg
public://cover/cover_403831.jpg