Faktory ovlivňující CSR reportování

Autor: 
Kašparová Klára
ISBN: 
9788021059856
9788021080461
Rok vydání: 
2015
Počet stran: 
135
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205871
pap
pdf
Anotace: 

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_421388.jpg
public://cover/cover_421385.jpg
public://cover/cover_421378.jpg
public://cover/cover_421379.jpg
public://cover/cover_421373.jpg
public://cover/cover_421374.jpg
public://cover/cover_421277.jpg
public://cover/cover_421276.jpg
public://cover/cover_421269.jpg
public://cover/cover_421031.jpg
public://cover/cover_420907.jpg
public://cover/cover_395346.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_401100.jpg
public://cover/cover_403781.jpg
public://cover/cover_403697.jpg
public://cover/cover_401278.jpg
public://cover/cover_398738.jpg
public://cover/cover_401315.jpg
public://cover/cover_403664.jpg
public://cover/cover_403686.jpg
public://cover/cover_402291.jpg
public://cover/cover_403161.jpg
public://cover/cover_403678.jpg
public://cover/cover_400164.jpg