Faktory ovlivňující CSR reportování

Autor: 
Kašparová Klára
ISBN: 
9788021059856
9788021080461
Rok vydání: 
2015
Počet stran: 
135
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
205871
pap
pdf
Anotace: 

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

Katalog elektronických knih a audioknih

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_423539.jpg
public://cover/cover_423525.jpg
public://cover/cover_423537.jpg
public://cover/cover_423504.jpg
public://cover/cover_423503.jpg
public://cover/cover_423471.jpg
public://cover/cover_423139.jpg
public://cover/cover_423143.jpg
public://cover/cover_423107.jpg
public://cover/cover_264614.jpg
public://cover/cover_264617.jpg
public://cover/cover_137.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_423467.jpg
public://cover/cover_390857.jpg
public://cover/cover_403310.jpg
public://cover/cover_423470.jpg
public://cover/cover_393750.jpg
public://cover/cover_401606.jpg
public://cover/cover_422978.jpg
public://cover/cover_422943.jpg
public://cover/cover_422944.jpg
public://cover/cover_422864.jpg
public://cover/cover_422857.jpg
public://cover/cover_422818.jpg