Faktory ovlivňující CSR reportování

Autor: 
Kašparová Klára
ISBN: 
9788021059856
9788021080461
Rok vydání: 
2015
Počet stran: 
135
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205871
pap
pdf
Anotace: 

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_420812.jpg
public://cover/cover_420807.jpg
public://cover/cover_420808.jpg
public://cover/cover_420809.jpg
public://cover/cover_420810.jpg
public://cover/cover_420806.jpg
public://cover/cover_420804.jpg
public://cover/cover_420800.jpg
public://cover/cover_420801.jpg
public://cover/cover_420802.jpg
public://cover/cover_417942.jpg
public://cover/cover_376120.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_420811.jpg
public://cover/cover_401606.jpg
public://cover/cover_402292.jpg
public://cover/cover_393750.jpg
public://cover/cover_420239.jpg
public://cover/cover_420803.jpg
public://cover/cover_402287.jpg
public://cover/cover_420745.jpg
public://cover/cover_420746.jpg
public://cover/cover_420747.jpg
public://cover/cover_420748.jpg
public://cover/cover_420749.jpg