Rozumově nadaní studenti s poruchou učení

Cesty od školních výkonových paradoxů k úspěchu
Autor: 
Portešová Šárka
Poledňová Ivana
ISBN: 
9788021075207
9788021082816
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
142
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
205929
pap
pdf
Anotace: 

Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zvláštní pozornost věnuje kompenzačním strategiím, které tito studenti používají, otázkám spojeným s motivací, porozuměním a přijetím dvojí výjimečnosti, ale i problematice emoční podpory těchto studentů ze strany rodičů a učitelů.

Katalog elektronických knih a audioknih

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_319109.jpg
public://cover/cover_423605.jpg
public://cover/cover_423606.jpg
public://cover/cover_423593.jpg
public://cover/cover_423568.jpg
public://cover/cover_423548.jpg
public://cover/cover_423549.jpg
public://cover/cover_423550.jpg
public://cover/cover_423551.jpg
public://cover/cover_423552.jpg
public://cover/cover_423553.jpg
public://cover/cover_423554.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_423570.jpg
public://cover/cover_422918.jpg
public://cover/cover_422919.jpg
public://cover/cover_422920.jpg
public://cover/cover_423480.jpg
public://cover/cover_423469.jpg
public://cover/cover_423468.jpg
public://cover/cover_420811.jpg
public://cover/cover_403310.jpg
public://cover/cover_393750.jpg
public://cover/cover_423467.jpg
public://cover/cover_390857.jpg