Pedagogicko-psycholologické otázky online vzdělávání

Autor: 
Černý Michal
ISBN: 
9788021089259
9788021089266
Rok vydání: 
2018
Počet stran: 
130
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
206003
pap
pdf
Anotace: 

Kniha sleduje otázky online vzdělávání v jejich pedagogicko-psychologické podobě, s tím, že vychází z konceptu jistého novočtení kybergogické koncepce online učení. V prvé části se zaměřuje na novou interpretaci a využití Bloomovy taxonomie. V druhé se věnuje jednotlivým tématům, které s online vzděláváním specificky souvisejí – od sebehodnocení či motivace, až po práci s pamětí nebo gamifikaci. Vytváří tak doposud nikde nepublikovaný soubor klíčových témat, která mohou být zajímavá jak pro tutory či designery online vzdělávání, tak také pro výzkumníky v této oblasti. Na ty je zaměřená třetí kapitola, která se věnuje možnostem výzkumu v online prostředí, respektive specifickým postupům a technikám, které zde lze použít. Čtvrtá kapitola se věnuje kognitivní psychologii a pozitivní psychologii, tedy dvěma psychologickým školám, které v online vzdělávání nacházejí nejširší uplatnění. Poslední kapitola je zaměřená na téma informačního chování.

Katalog elektronických knih a audioknih

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_423972.jpg
public://cover/cover_423970.jpg
public://cover/cover_423963.jpg
public://cover/cover_423944.jpg
public://cover/cover_423940.jpg
public://cover/cover_423941.jpg
public://cover/cover_359231.jpg
public://cover/cover_358830.jpg
public://cover/cover_337473.jpg
public://cover/cover_604.jpg
public://cover/cover_423947.jpg
public://cover/cover_423948.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_423965.jpg
public://cover/cover_423664.jpg
public://cover/cover_403743.jpg
public://cover/cover_421184.jpg
public://cover/cover_420531.jpg
public://cover/cover_420135.jpg
public://cover/cover_418221.jpg
public://cover/cover_417725.jpg
public://cover/cover_417603.jpg
public://cover/cover_403813.jpg
public://cover/cover_406026.jpg
public://cover/cover_403831.jpg