Input, Process and Product

Developments in Teaching and Language Corpora
Autor: 
Thomas James
Boulton Alex
ISBN: 
9788021058965
9788021076365
Rok vydání: 
2014
Počet stran: 
352
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205800
pap
pdf
Anotace: 

Tato publikace je sborníkem 21 příspěvků, přednesených na 9. ročníku konference „Teaching and Learning Corpora“, která se uskutečnila na Masarykově univerzitě v létě 2010. Statě byly vybrány na základě dvou anonymních posudků, poskytnutých vědeckou radou konané konference. Kniha se zabývá rozmanitými způsoby využití jazykových korpusů při výuce a při studiu cizího jazyka, a je rozdělena do čtyř oddílů. Oddíly 1 a 2 pohlížejí na korpus jako vstupní zdroj, zkoumají nejdříve obecně jak mohou korpusy obohatit výuku jazyka, poté na konkrétních případech ukazují, jak převést poznatky do praxe, a nakonec hodnotí jednotlivé využití korpusů studenty. Oddíly 3 a 4 tematizují korpus jako výstup, což představuje především srovnání s korpusy rodilých mluvčích a následnou identifikaci „chyb“ či problémových oblastí, ale také ukazují, co studenti mohou vědět a skutečně ví v různých úrovních pokročilosti, a pokouší se zodpovědět na otázku, co nám tyto informace říkají o samotném procesu učení.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_364642.jpg
public://cover/cover_382053.jpg
public://cover/cover_420798.jpg
public://cover/cover_420782.jpg
public://cover/cover_420783.jpg
public://cover/cover_402889.jpg
public://cover/cover_366150.jpg
public://cover/cover_207063.jpg
public://cover/cover_365932.jpg
public://cover/cover_364040.jpg
public://cover/cover_389025.jpg
public://cover/cover_5180.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_402292.jpg
public://cover/cover_393750.jpg
public://cover/cover_420239.jpg
public://cover/cover_420803.jpg
public://cover/cover_402287.jpg
public://cover/cover_420746.jpg
public://cover/cover_420747.jpg
public://cover/cover_420748.jpg
public://cover/cover_420749.jpg
public://cover/cover_420745.jpg
public://cover/cover_417560.jpg
public://cover/cover_354353.jpg