Hodnota a e-business

Autor: 
Klapalová Alena
ISBN: 
9788021055063
9788021081673
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
180
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205876
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_421818.jpg
public://cover/cover_421804.jpg
public://cover/cover_421805.jpg
public://cover/cover_421806.jpg
public://cover/cover_421722.jpg
public://cover/cover_421700.jpg
public://cover/cover_421696.jpg
public://cover/cover_421691.jpg
public://cover/cover_421692.jpg
public://cover/cover_421693.jpg
public://cover/cover_421688.jpg
public://cover/cover_421695.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_421802.jpg
public://cover/cover_421584.jpg
public://cover/cover_354367.jpg
public://cover/cover_357807.jpg
public://cover/cover_357605.jpg
public://cover/cover_403706.jpg
public://cover/cover_417724.jpg
public://cover/cover_417603.jpg
public://cover/cover_420572.jpg
public://cover/cover_421383.jpg
public://cover/cover_403734.jpg
public://cover/cover_417602.jpg