Faktory ovlivňující CSR reportování

Autor: 
Kašparová Klára
ISBN: 
9788021059856
9788021080461
Rok vydání: 
2015
Počet stran: 
135
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
205871
pap
pdf
Anotace: 

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

Katalog elektronických knih a audioknih

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_422307.jpg
public://cover/cover_395713.jpg
public://cover/cover_395120.jpg
public://cover/cover_395714.jpg
public://cover/cover_395121.jpg
public://cover/cover_395122.jpg
public://cover/cover_395399.jpg
public://cover/cover_395431.jpg
public://cover/cover_395625.jpg
public://cover/cover_395119.jpg
public://cover/cover_422297.jpg
public://cover/cover_422292.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_201894.jpg
public://cover/cover_422206.jpg
public://cover/cover_422208.jpg
public://cover/cover_422273.jpg
public://cover/cover_403068.jpg
public://cover/cover_401564.jpg
public://cover/cover_357640.jpg
public://cover/cover_402995.jpg
public://cover/cover_422039.jpg
public://cover/cover_422041.jpg
public://cover/cover_422054.jpg
public://cover/cover_422055.jpg